JellyPages.com

Total Pageviews

Saturday, August 27, 2011

cinta Allah...

♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥
˙·٠•●♥ Bukan mudah untuk membuang cinta yang ku fahami dulu yang pernah merangkulku..pernah membuat ku berharap..pernah berkata pada ku tentang kebahagiaan..pernah menuangkan sirap manis dihatiku..pernah memakuku dalam kebingungan sehingga dihempas aku dalam sepi atau hanya ku reguk bahagia dalam bayang khayalku yang akhirnya tidak kudapatkan dan pergi begitu saja bagai angin melintasi aku..

Dan bukan mudah untukku meneruskan KEMBARA ini dan memperbaharui jalinan cintaku yang baru yang harus aku bermujahadah bersungguh sungguh untuk mengapainya..kerana mungkin harus ku jalani jalan-jalan yang penuh TANGIS untuk mendaki dalam mengisi harapan harapanku agar aku tidak jatuh dari pendakian itu..

Inilah perjalanan ku.perjalanan untuk terakhir kalinya setelah HIDAYAH itu memandikan aku dengan nuur Nya..setelah rahsia perjalanan lalu kusimpan rapi mengharap ampunan Tuhanku..

Inilah perjalanan ku yang ku harap kamu doakan setelah kamu diam membisu dan menolak aku didalam duka..dan kuharap perjalanan ku ini dapat melahirkan jiwa yang lebih SUCI dan mencerahkan jalan kehidupan ku walau kesedaran menghenyakan aku akan hari-hari mendatang yang penuh misteri …

Dan kuharap nanti di suatu ketika mujahid melintasi aku didunia ini..akan berhenti dihadapan ku..di akhirat sana dengan kuntum senyum menerima aku dengan REDHA Tuhanku..♥●•٠·˙
♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥

No comments: